Description
Filtr fazy lotnej CZAJA BLASTER usytuowany jest bezpośrednio za reduktorem (parownikiem), a przed listwą wtryskiwaczy. Ma on za zadanie chronić listwę wtryskiwaczy oraz silnik przed zanieczyszczeniami stałymi znajdującymi się w gazie, które mogłyby zaburzyć pracę lub uszkodzić układ.
Dużą zaletą filtra jest możliwość ustawienia względem wlotu i wylotu w czterech różnych kierunkach, co znacznie ułatwia jego montaż w komorze silnika.
Wymienny wkład filtrujący o dużej powierzchni został wykonany z wysokiej jakości poliestru. Pozwala to na filtrowanie bardzo małych cząstek z jednoczesnym zachowaniem dużej przepustowości.
Zaleca się wymianę wkładu co 10-15 tys. km
Dane techniczne:
wysokość całkowita filtra - 100 mm
średnica zew. króćca wejściowego - 12 mm
średnica zew. króćca wyjściowego - 12 mm
średnica obudowy filtra - 55 mm
materiał obudowy: tworzywo sztuczne
materiał filtrujący: poliester OH
przepustowość: 250l/m2/s
Dużą zaletą filtra jest możliwość ustawienia względem wlotu i wylotu w czterech różnych kierunkach, co znacznie ułatwia jego montaż w komorze silnika.
Wymienny wkład filtrujący o dużej powierzchni został wykonany z wysokiej jakości poliestru. Pozwala to na filtrowanie bardzo małych cząstek z jednoczesnym zachowaniem dużej przepustowości.
Zaleca się wymianę wkładu co 10-15 tys. km
Dane techniczne:
wysokość całkowita filtra - 100 mm
średnica zew. króćca wejściowego - 12 mm
średnica zew. króćca wyjściowego - 12 mm
średnica obudowy filtra - 55 mm
materiał obudowy: tworzywo sztuczne
materiał filtrujący: poliester OH
przepustowość: 250l/m2/s